maanantai 16. helmikuuta 2009

Hakutreenit Siikis 1. parkkis

Valo aloitti. Pistoina, 3 maalimiestä, joista yksi ihkauusi. Rullailmaisua. Ensimmäinen maalimies n. 40-50 m, ensimmäisellä pistolla ei mennyt tarpeeksi syvälle, lähetin uudestaan, nyt hieno. Rullan tuonti erittäin jees. 2. maalimies oli uusi tyyppi, etäisyys n. 30 m, hieno kokonaisuutena, ei mitään epäröintiä tai pööpöilyä (yippii!!). Viimeinen taas 40 m, hieno luotisuora pisto, kaikki erittäin jees. Supertyytyväinen treeniin, edelleen irtorullat toimii. Nyt n. 2 kk jatketaan näin, mikäli ihmeitä ei tule, kiintorullaan siirtyminen alkaa parin kuukauden päästä.

Pihka. Hallintaa. Pyysin treenikaverin "testaajaksi", seurautin kohti, testaaja siirtyi kävelemään rinnalle. jätin vielä lyhyeen paikallaoloon. Siirtyminen on huono. Parantunut ehkä aiemmasta, mutta edelleen mä en tyydy tuohon. Pee ei karkaa alueelle, mutta heittää helposti sijaistoiminnolle, haukkuu ja nuuskii kun mun pinna palaa. Mä tarvitsisin siis uudet hermot, jotta homma alkaisi toimia. Mä olen yrittänyt skarpata, kun kontakti tippuu, olen kääntynyt pois sanomatta sanaakaan.
Etsintänä pienehkö alue, heti alussa maalimies. Tämä oli Peelle haastava, ilma ei ehkä liikkunut, Pihkan alun kierrokset esti hyvän keskittymisen, mun kiroilut hallinnassa aiheutti huonon alun...? Jatko hyvä, Pihka liikkui hyvin hangessa, 2. maalimiehenä kokonaan pressulla peitetty, palkkasin itse.

Ei kommentteja: